Uputstvo za SrediMe Pro aplikaciju
2. Instalirajte Pro aplikаciju za Android ili iOS mobilni uređaj:
3. Ulogujte se sa dobijenim pristupnim podacima
Dobićete kalendar Vašeg salona, sa kolonom dostupnosti za svakog od Vaših zaposlenih.
4. Dodajte svoje blokirane termine
Duže pritisnite polje termina u kalendaru aplikacije ili dodirnite ikonicu
+ i označite kada ne radite, imate druga zakazivanja ili ne želite nova zakazivanja. Pro aplikaciju možete koristiti i za praćenje svojih telefonskih zakazivanja, dovoljno
je da u opisu blokiranja navedete koja je usluga, ime ili broj telefona Vašeg klijenta. Ukoliko koristite neki drugi način vođenja zakazanih termina, dovoljno je da povremeno osvježite
slobodne termine i u Pro aplikaciji. Češće ažuriranje znači i bolji rejting na SrediMe i veću mogućnost popunjavanja nepopunjenih termina od strane SrediMe.
5. Prijem novih zakazivanja
Kada neko od korisnika SrediMe zakaže uslugu u Vašem salonu, ili neko od Vaših direktnih klijenata sa Facebooka, Instagrama ili Vašeg sajta zakaže (nakon jednostavnog aktiviranja SrediMe widgeta na tim sajtovima), dobićete mobilnu notifikaciju sa pozivom da potvrdite zakazani termin. Dodatno, u zaglavlju aplikacije ćete vidjeti ikonicu alarma
sa brojem nepotvrđenih zakazivanja. Pritiskom na nju ćete vidjeti zakazivanja koja trebate da potvrdite.
Ukoliko imate potrebu da promijenite zakazani termin, izaberite dugme
Izmjeni.
Ako imate potrebu dogovora oko promjene termina sa korisnikom, možete koristiti ikonicu slušalice za pozivanje korisnika.
Zakazivanja mogu imati jedan od ovih statusa u boji, koje možete postaviti:
- NAPRAVLJENO - čeka se Vaša potvrda
- POTVRĐENO - uspješno potvrđeno
- SALON OTKAZAO - Vi ste odbili zakazivanje
- OTKAZANO - Korisnik je otkazao zakazivanje
- NEPOJAVLJIVANJE - Korisnik se nije pojavio
U slučaju odbijenih/neuspješnih zakazivanja, ona će se ukloniti iz kalendara i osloboditi mjesto za nova zakazivanja. Molimo Vas da budete ažurni pri potvrđivanju zakazivanja i da eventualne druge statuse blagovremeno postavite.
6. Postavljanje promotivnih slika u SrediMe LookBook
Fotografije Vaših kreacija možete postaviti besplatno i lako na SrediMe LookBook i tako privući
nove korisnike kojima se dopada takav izgled:
- Izaberite opciju ☰ menija dodatnih opcija u zaglavlju gore lijevo i izaberite opciju Postavi sliku.
- Slikajte ili izaberite već postojeću sliku sa vašeg uređaja.
- Dodajte opciono opis. U opisu možete koristiti i #hashtagove, kao na Instagramu ili
Facebooku.
- Označite (opciono ali veoma preporučljivo) koja je od Vaših usluga na slici. Izborom usluge ćete automatski dobiti i tagovanje prema vrsti usluge bez unošenja tagova.
- i Pošaljite sliku.
- Ponovite ove korake za sve slike koje želite da postavite u tom trenutku.
Molimo Vas da postavljate samo slike koje su Vaše ili imate dozvolu da ih koristite, koje označavaju Vaše usluge i na kojima nema vidljivih marketinških
poruka osim eventualno imena/logotipa salona (bez brojeva telefona, cijena, adresa sajtova...)
7. Razlika Pro i Buker aplikacija
SrediMe Pro aplikacija je jednostavnija verzija Buker softvera namijenjena samo za mobilne telefone i osnovno upravljanje salonovim terminima i SrediMe zakazivanjima. Za kompletno upravljanje salonom možete
koristiti Buker aplikaciju, besplatno. Pro i Buker aplikacije možete koristiti paralelno, npr. napredniji Buker u samom salonu na velikom ekranu, a Pro na telefonima zaposlenih za brzi pregled termina.
Kao SrediMe partner imate besplatan pristup i Pro i Buker aplikaciji, a sami birate koju želite kada da koristite. Ukoliko ste do sada koristili samo svesku i olovku, Pro aplikacija će vjerovatno biti Vaš prvi izbor, a kada poželite da napravite sljedeći korak ka digitalizaciji poslovanja možete koristiti Buker.