Najčešće postavljana pitanja

Opšta pitanja


Šta je SrediMe?

Nov i uzbudljiv, SrediMe je inovativni onlajn servis koji unaprijeđuje iskustvo zakazivanja termina u salonima ljepote. Inspirišemo ljude da pronalaze nove načine da iskažu svoju ljepotu, da istražuju najnovije trendove u svijetu kozmetike i brige o licu i tijelu i da uživaju u tome!

SrediMe je bolji način za otkrivanje izvrsnih salona ljepote, frizerskih i kozmetičkih salona, SPA centara i masaža. Sada možete direktno zakazati svoj termin, onda kada Vama odgovara, sa više povjerenja i više mogućnosti izbora. Zakazivanje tretmana ljepote treba da bude ljepše, lakše, brže i spremni smo da Vam to i omogućimo

Ako želite više podataka o nama, posetite stranu O nama ili nam se slobodno javite na info@sredime.ba - rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja :)


U kojim gradovima je dostupan servis?

SrediMe trenutno radi u većim gradovima Bosne i Hercegovine i regije, a planiramo širenje na veći broj gradova.


Da li je SrediMe salon ljepote?

Ne, mi nismo salon niti smo mi vlasnici salona. Takođe, nismo ni proizvođači kozmetike. Mi samo pomažemo u otkrivanju dobrih salona i preciznom zakazivanju termina u njima i trudimo se da u tome budemo najbolji :)


Da li je SrediMe besplatan?

Da! Ovo je 100% besplatna usluga - SrediMe nikada ne naplaćuje svoje usluge korisnicima, možete ga koristiti potpuno besplatno.

Sve cijene na SrediMe su iste (ili povoljnije) kao u salonima, bez razlike na koji način zakazujete.


Zakazivanje termina


Kako da zakažem termin?

Ako tražite neki konkretan salon, u zaglavlju svih stranica SrediMe možete unijeti njegovo ime i direktno preći na ponudu željenog salona.

Ukoliko želite da pregledate ponudu raznih salona, krenite od početne strane sajta i pretražite salone po gradu i/ili vrsti usluge koju želite. Salone možete dodatno filtrirati po mnogo različitih parametara, kako bi što brže došli do željene usluge.

Kada pronađete salon koji Vas zanima, izaberite uslugu/tretman iz cjenovnika salona, te odaberite jedan od slobodnih termina. Unesite svoje podatke i provjerite ispravnosti broja mobilnog telefona. I to je to :) Upravo ste zakazali svoj termin u salonu!

SrediMe će Vam poslati e-mail sa detaljima zakazivanja, a potom će Vam i salon poslati dodatnu potvrdu da je Vaš termin rezervisan samo za Vas.


Da li mogu da zakažem više usluga?

Naravno, možete izabrati više usluga, a SrediMe će pronaći optimalne termine da ih obavite zaredom u jednoj posjeti salonu, poštujući redoslijed izvođenja usluga u salonima.


Kako radi zakazivanje termina?

SrediMe je opremio salone sa softverom za praćenje slobodnih termina i saloni mogu nezavisno i u bilo kom trenutku ažurirati svoju ponudu i slobodne termine. Svi saloni su prošli kroz obuku upravljanja slobodnim terminima. Na taj način SrediMe može prikazati sve dostupne termine salona i omogućiti zakazivanje termina u realnom vremenu. Ako ipak primjetite bilo kakvu netačnost, molimo Vas da nam javite i što prije ćemo to srediti.


Kako da znam da je moj termin uspješno zakazan?

Stanje svih svojih zakazivanja možete provjeriti na stranici Moji termini. Dodatno, salon će Vam poslati dodatnu potvrdu da je Vaš termin rezervisan samo za Vas. Salon će Vas očekivati u vrijeme koje ste izabrali i nije potrebno da nosite bilo kakve potvrde o rezervaciji. Samo dođite i ponesite dobro raspoloženje :)

Ukoliko se desi da ne dobijete potvrdni e-mail, provjerite da li je možda završio u Vašem spam folderu među neželjenom poštom. Da biste u budućnosti to izbjegli, dodajte nas u svoj e-mail adresar.

Kako i gdje plaćam?

Plaćate u salonu nakon obavljene usluge, po cjenovniku salona, kao da ste zakazali na bilo koji drugi način ili otišli u salon bez zakazivanja.

Sve usluge salona možete platiti gotovinom u salonu, a na SrediMe ćete za svaki salon vidjeti i druge načine na koji možete platiti u salonu.


Kako da izmjenim zakazani termin?

Za izmenu zakazivanja, molimo Vas javite se na na info@sredime.ba, sa brojem zakazivanja koje želite izmjeniti, kao i novim željenim terminom.


Kako da otkažem zakazani termin?

Nadamo se da nećete morati da otkažete zakazani termin, ali ukoliko se to desi, tu smo da Vam pomognemo. Na stranici Moji termini, otvorite zakazivanje koje želite otkazati i kliknite na "Otkaži zakazivanje".

Alternativno, javite se na info@sredime.ba, sa brojem zakazivanja koje želite otkazati i razlogom otkazivanja.

Molimo Vas da ukoliko otkazujete zakazani termin to učinite što prije, optimalno najmanje 24 sata unaprijed.

Ukoliko morate da otkažete zakazani termin u posljednjem trenutku, molimo Vas da pozovete i obavjestite salon što prije.


Gdje mogu da vidim kontakt podatke salona?

Dobićete ih u potvrdnom e-mailu prilikom rezervacije, a u možete ih vidjeti i u detaljima za svako zakazivanje na stranici Moji termini.


Kako da salonu prenesem napomenu o alergiji ili druge napomene?

Na posljednjem koraku procesa zakazivanja unesite te informacije u polje Napomena. Svakako preporučujemo da prilikom posjete salonu ponovo napomenete bilo koju važnu informaciju koju zaposleni u salonu treba da zna za optimalno i sigurno obavljanje tretmana.


Utisci i ocjenjivanja salona


Zašto da ostavim svoj utisak o salonu?

Želimo da svaki naš korisnik uživa u svom tretmanu u partnerskim salonima. Ukoliko svi korisnici dijele svoje utiske i ocjene salona, svi mogu i da koriste iskustva drugih pri izboru salona i usluga, a saloni da dobiju dragocjenu povratnu informaciju kako bi dodatno poboljšali svoju uslugu. To je odličan način da pohvalite salon i zaposlenog u salonu ili da date sugestiju.


Kako da ostavim utisak?

Nakon završene usluge koju ste zakazali na SrediMe u kojoj ste, nadamo se, uživali, možete kliknuti na dugme Utisak pored tog zakazivanja na stranici Moji termini. Ocjenite salon i unesite komentar. Vaš utisak će biti objavljen na stranici salona. SrediMe objavljuje sve utiske korisnika, osim u rijetkim slučajevima ako je sadržaj u suprotnosti sa Pravilima korišćenja servisa.


Kako i kome da se žalim u slučaju problema?

Uvijek se trudimo da sarađujemo sa najboljim salonima u gradu, no i najboljima se povremeno dešava da pogriješe ili da dođe do nesporazuma. Ukoliko mislite da niste dobili očekivani nivo usluge ili da Vam je naplaćeno više ili imate bilo kakvu drugu primjedbu na salon ili osoblje salona, najbolji trenutak za žalbu je dok ste još uvijek u salonu, jer će tako Vaša žalba biti najbrže riješena. Pokušajte da razgovarate sa vlasnikom ili menadžerom salona - najčešće se problemi mogu riješiti odmah na licu mjesta.

Ukoliko i dalje niste zadovoljni, javite se našem timu za Podršku korisnika na info@sredime.ba sa:

  • brojem rezervacije,
  • opisom problema i
  • odgovorom salona na Vašu žalbu

i učinićemo sve što je u našoj moći da se problem riješi.

Ukoliko ste nezadovoljni uslugom servisa SrediMe, najljubaznije Vas molimo da nam se javite.


Saradnja


Kako da se zaposlim u SrediMe?

SrediMe je mlad, moderan i dinamičan internet startup iza koga stoji posvećen tim sastavljen i od iskusnih veterana elektronske trgovine i od mladih snaga u usponu. Kao kompanija sa brzim i konstantnim rastom, imamo stalno otvorene pozicije za nove talentovane članove tima.

Pogledajte trenutno otvorene pozicije u našem timu.


Kako da postavim svoj salon na SrediMe?

Dobrodošli! Pridruživanje servisu SrediMe je brzo, jednostavno i besplatno. Pogledajte detaljinije na stranici za Partnere...



Ako i dalje imate pitanja ili nedoumica javite nam se na info@sredime.ba.